Etický kodex pro členy CCB
Etický kodex pro členy CCB (pdf)
- Členové CCB se budou objektivně a aktuálně informovat o všech stávajících i nově vzniklých skutečnostech, které mohou ovlivnit jak podnikatelské záměry jednotlivých členů, tak i situaci na trhu kongresového turismu.
- Informace o členech CCB a informace v rámci CCB budou členové považovat za důvěrné. Vůči vnějším subjektům bude s nimi nakládáno tak, aby nemohly být zneužity.
- Členové CCB považují za svoji morální povinnost přednostně využívat navzájem služeb členů asociace.
- Veškeré potvrzené obchodní podmínky je nutno považovat za naprosto závazné. V krajním případě, kdy člen CCB smluvené obchodní podmínky dodržet nemůže, musí učinit vše, co je v jeho silách, aby snížil tento negativní dopad na klienta.
- Při případném sporu mezi členy CCB je třeba vynaložit maximální úsilí, aby tento spor byl vyřešen vzájemnou dohodou a nedošlo tím k poškození jména CCB ani jejich člena.
- Člen CCB si je vědom, že za žádných okolností nesmí poškodit jméno ostatních členů CCB.
- Každý člen má povinnost informovat CCB o závažných okolnostech, které by poškodily dobré jméno CCB, i za cenu jeho dalšího setrvání v rámci CCB. Po sdělení závažnosti situace správní rada doporučí pozastavení nebo i ukončení členství.
- Členové se zavazují poskytovat ve vztahu ke klientům o sobě pouze objektivní informace, vztahující se k předmětu podnikání.
- Členové CCB budou volit společný způsob při hledání řešení problému a postup proti jednotlivcům i skupinám ohrožujícím prostředí v cestovním ruchu.
- Členové se zavazují šířit dobré jméno CCB.
Carlsbad Convention Bureau, o.p.s.
Husovo náměstí 270/2
360 01 Karlovy Vary
Česká republika
Mob.: +420 777 486 093
info@carlsbad-convention.cz